Spływy Firmowe
Biesiada w Kliczkowie po spływie
logo gry team building
gra team building
spływ kajakowy firmowy
spływ kajakowy firmowy
Jesteś managerem w firmie?
Chcesz zmobilizować zespół do bardziej wydajnej pracy poprzez integrację zespołu!!.
Skorzystaj z naszej propozycji kajakowego spływu firmowego i gry team building.
Już sam spływ w dwuosobowych kajakach wyzwala nieoczekiwaną energię pomiędzy kajakarzami. Pamiętaj, że w kajaku dwuosobowym każda osoba ma inną rolę!!
Trzeba to wykorzystać !! planując wcześniej obsadę kajaków.
Wśród naszych propozycji są spływy dwudniowe lub jednodniowe z wykorzystaniem bazy hotelowej dostępnej w bliskiej odległości od tras kajakowych, do których należą:
- Winnica Jaworek;
- Garnierówka w Głębowicach;
- Zamek Kliczków/ Folwark Książęcy w Klicykowieł
- Schronisko Pałacyk w Ścinawie;
- Schronisko w Jemielnie;
- Gospoda Kobena w Chobieni;
- Pałac Radomiłów;
- Hotel w Kaczycach gm. Pęcław.
Gotowe propozycje można znaleźć również na: http://www.meander.turystyka.pl/splywy-dwudniowe.html
Krótki film o tym, jakie progi wodne może bezpiecznie pokonać amator naszym sprzętem.
I jak uważacie?, nie taki diabeł straszny a jeśli trzeba zabezpieczymy spływ przez profesjonalnego ratownika.
BIWAK i BIESIADA na koniec każdego spływu, to co jest wizytówką naszej firmy czyli dania grillowane i kociołek z wykorzystaniem naszego przenośnego zestawu opalanego drzewem, namiotów piknikowych i stołów piwnych.
A może jednego dnia spływ a drugiego gra team building w oparciu o lokalne zasoby lub o ważne wydarzenia i informacje o marce firmy, w tym podejściu ważne jest nie tylko budowanie zespołów i wewnętrznych relacji między ich członkami ale też identyfikowanie się z marką firmy.
ZASADY GRY
- Waszym zadaniem jest:
- odnalezienie jeszcze czterech kopert,
- zdobycie jak największej liczby punktów,
- dotarcie na metę i oddanie punktowanych zadań w przeciągu 3 godzin od rozpoczęcia gry.
- Gdzie jest meta? Tego nie możemy zdradzić.
- A owe koperty? Wasza głowa w tym, żeby je odnaleźć.
- Uwaga: znajdując poszczególne koperty, zabieracie wyłącznie te, które są oznaczone symbolem waszej drużyny! Nie pomylcie się!
- W każdej kopercie znajdziecie karty dwojakiego rodzaju:
- KARTY KIERUNKOWE (każdorazowo oznaczone symbolem detektywa) – zawierające zadania, których rozwiązania podpowiedzą wam, gdzie szukać następnych kopert oraz mety. Zadanie te nie są punktowane.
- KARTY ZADAŃ – zawierające punktowane zadania do wykonania. Wykonajcie ich jak najwięcej, gdyż…
- Głównym kryterium decydującym o zwycięstwie w grze nie jest czas przybycia na metę, lecz suma zdobytych punktów. Musicie jedynie pamiętać o tym, żeby nie przekroczyć czasu gry, o którym mowa w punkcie 1. Na mecie oddajecie wszystkie karty zadań.